Wednesday Oct 09, 2024

10. ”Galet, härligt inspirerande!” Röster från bokmässan i Göteborg 2024

Lättlästpodden drog till bokmässan med mikrofonen i högsta hugg. Vilka upplevelser tar besökarna med sig hem och vad är det bästa med att vara på mässan? Vi passade också på att gå på seminarier och lyssna på monterprat. Här är några guldkorn!

 

Tack till Machete Studios för klipp och redigering!


Lättlästpodden drivs av Hegas.

Comment (0)

No comments yet. Be the first to say something!

Copyright 2023 All rights reserved.

Podcast Powered By Podbean

Version: 20241125