
Tuesday Nov 14, 2023
Lär känna oss!
Hallå alla lyssnare! I det här intro-avsnittet så presenterar vi oss. Vilka är vi och vad har vi gjort innan? Och framförallt så svarar vi på frågan hur det kommer sig att vi ville starta en podd om lättläst.

Tuesday Nov 14, 2023
Hallå alla lyssnare! I det här intro-avsnittet så presenterar vi oss. Vilka är vi och vad har vi gjort innan? Och framförallt så svarar vi på frågan hur det kommer sig att vi ville starta en podd om lättläst.
No comments yet. Be the first to say something!